måndag 29 mars 2010

BANG! Och smutsen är väck.

Hej alla mina vänner! :)

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden med ny energi. Förra veckan var verkligen skit, i alla fall när jag inte var på jobbet - där mår jag nästan alltid toppen. I lördags var det middag och utgång eftersom Kim och Sanna fyllt år några veckor tidigare. Det var mycket trevligt.
I fredags fick jag en megalön - 18700 kronor direkt in på kontot. Detta är eftersom jag från och med i mars har månadslön (som man får en månad i förskott) och dessutom fick jag pengarna från timlönen i februari, hihi! Så på fredagseftermiddagen åkte jag in till city och shoppade jeans på Weekday samt en svart tunika på H&M. Det var jag värd efter den pissiga veckan.
Idag ska jag och mamma handla all mat inför min födelsedag och helgen, imorgon ska jag slinga mitt hår hos Mathilda på Kokill efter jobbet (lite ljusare ska det allt bli!) och på onsdag fyller jag år - the big twenty! Eller jag vet inte om det är så stort egentligen, mina 20-åriga vänner säger att inget annat än att man får handla på systemet. Det är ju egentligen en vanlig födelsedag, men på jobbet påminner de mig varje dag - "nu är det bara två dagar kvar till du fyller jämnt, snart fyller du tjugo..", blaha blaha. Men det är ju roligt att jobbarkompisarna bryr sig, hihi.
På onsdag ska vi även fira alla marsbarn på förskolan och dessutom är det påsklunch med lax och annat gott. Vid femtiden ska jag möta mormor vid Hötorget och sen ska vi fira mig här hemma. Förhoppningsvis kommer Mathilda då också!
Puss & kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar