torsdag 18 mars 2010

För liv i rörelse

Idag jobbade jag på "Liten" och det var en riktig myseftermiddag med nyvakna småbarn som jag nästan gosade ihjäl. Fyra barn var vakna när min rast var över, så det var väldigt lugnt då i ungefär en halvtimme när jag var ensam med dem. Jag börjar halv tio imorgon, hihihi! Och sen är det helg med fredagsmys och ett tyst hem till skillnad mot ljudnivån på förskolan.
Det är ganska sjukt att så fort jag kommer hem så känner jag mig inte riktigt lika sjuk längre. Jag skulle bli väldigt äcklad om jag kunde se alla bakterier som flyger runt på förskolan, yuck.
Jag får fasen inte över bilderna på mina nya kläder från mobilen. Det står inget i instruktionsboken till mobilen heller.. Jag ska försöka fixa det, inför framtida överföringar också.

Snart ska jag sova. Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar