fredag 12 mars 2010

Fashion, oooooh beep beep

De två senaste dagarna har jag legat hemma halvsjuk med huvudvärk och en känsla av feber. Nya tag nästa vecka. Det tog emot att vara hemma idag också, jag som vill prestera hela tiden och inte vill visa mig svag. Jag hatar att vara hemma från jobbet, även om det känns lite jobbigt att vara där just nu. Återigen var det min kära mor som fick mig att inse att jag får lov att vara hemma nästa vecka också om jag jobbade idag. Ja, ja...
Idag fyller min bästa vän Mathilda 20 år! :) Grattis till henne! Ikväll ska Emelie och jag äta middag med henne så att hon slipper sitta ensam hemma på sin egen födelsedag. Och imorgon är det kalasfika med hela hennes släkt. som även vi är bjudna till, och därefter är det middag igen samt förfest och till sist blir det Ace som hon vill gå till.

Kram på er, nu ska jag loda framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar