söndag 5 juli 2009

Leave, left and gone

Ja, usch ja. Det är inte alltid lätt =/ Men jag får ju skylla mig själv när jag åker bort hela tiden.. Efter Hultsfred, som jag ska till imorgon, ska jag vara hemma hela tiden och bara mysa och ha kul =D Det är sjukt hur mycket man kan tycka om en annan människa och sedan helt vansinnigt hur jobbigt det är att skiljas sen när man har setts i princip konstant i flera dagar. Lika jobbigt, om inte mer, som att äta ärtsoppa och surkål.

Nej, nu måste jag tagga till här...! Hultan imorgon då. Något nytt i år igen. Förra året var Arvika det nya. Jag hoppas att det blir lika kul på Hultsfredsfestivalen i år som det var på P&L förra året, shaisse alltså =D Helt jävla galet! Emelie och jag har med oss fyra boxar vin, Mathilda har två och Therese har jag ingen koll på. Men det lär ju räcka och blir över :O

Nu måste jag packa det sista, fixa iordning mig och dricka litervis med té eftersom jag inte kommer kunna dricka det nu i veckan. Bussen går 6.00 från Cityterminalen imorgon bitti, ye-hes! HAHA FUCKTARDS!
Jaja, puss på halsen<3

1 kommentar:

  1. nu läser jag detta inlägg för sjuhundraelfte gången

    SvaraRadera