torsdag 2 juli 2009

Långa nätter...

Ja, det kan man verkligen säga. Men det är bra nätter. Lite hals kanske? ;) Jag skulle verkligen behöva sova ut lite nu innan Hultsfred, men det får jag väl ta efteråt.
Direkt när vi kom hem från Peace blev både Emelie och jag sjuka - vrålförkylda med nästäppa, hosta och feber. Usch, inte att leka med!
Idag mådde vi dock bättre och åkte därför till Fältöversten och (fönster)shoppade lite. Jag lade undan en klänning som jag ska hämta imorgon, fick lov att kolla hur mycket pengar jag hade på mitt sparkonto. Jag sökte fyra jobb idag också - ett som kallskänka, ett som glassgörare/-försäljare, ett som servitris på Lidingö och det sista som administrativ assistent på ett reseföretag. Man kan ju alltid söka, sen om man får det är en annan sak =) Dessutom slingade och färgade Emelie mitt hår idag och det blev jättebra, blondie efter Hultsfred hoppas vi på!

På lördag kommer Mathilda hit och vi ska planera allt det sista inför Hultsfred, handla saker och sist på kvällen ska jag troligen ut med lite folk =D

Jag kommer inte på något mer att skriva, puss på porren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar