torsdag 16 juli 2009

Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon...

Jag har lyckats dra på mig någon slags luftrörskatarr såhär efter P&L och Hultsfred, men det var väl väntat antar jag. Jag har haft feber, hosta, halsont och varit snorig sedan i måndags nu och jag börjar tröttna rejält. Sökte fem jobb idag varav ett inom Försvaret som mamma tipsade mig om, statligt skulle ju inte sitta helt fel hehe. Emelie och jag bakade kladdkakor under eftermiddagen och kvällen, en ska mammas jobbarkompisar få dela på imorgon.

Hur som helst så saknar jag Erik, har inte träffat honom på ett dygn och nu jag känner mig jättetöntig som skrev det. Jaja, godnatt och hoppas att jag blir friskare tills imorgon så att jag kan känna mig åtminstone lite mer attraktiv inför omvärlden....



De här bilderna får sammanfatta Hultsfred

1 kommentar: