måndag 20 juli 2009

Hemma igen!

Pizzan som jag blev ombedd att äta var äcklig och, enligt mig, onödig. USCH! Något bra är att jag i och för sig har blivit bättre i förkylningen. Gårdagskvällen spenderades hemma hos Adam med några vänner och sen bar det av hem till Erik som vanligt, haha. Båda har varit tjuriga de senaste dagarna eftersom vi har varit sjuka och det har varit varmt och kvavt, vilket har resulterat i småtjafs utan större innebörd och anledning.
Förutom att pizzan var äcklig så har jag fått en sån sjuk ångest vad gäller att söka arbete. Jag söker och söker, men ingen hör av sig. Malmskillnadsgatan nästa? Pengarna sinar i kassan och jag fick en väldigt saftig mobilräkning häromdagen på ca 1300 kronor och jag har 500 att leva på tills jag hittar ett jobb som jag får betalt för... Life is tough right now! Tydligen ska arbetslösheten bli ännu värre nästan år, shaisse.. Jaja, något hittar jag väl på.

Nu ska jag deppa lite och dricka thé =)
Puss på porren

1 kommentar: