lördag 22 januari 2011

Post break-up sex that helps forget your ex

Hej hopp falleralala, en Pattsi som är en gnu!

För ungefär en timme sedan kom jag och Emelie hem från Chinateatern och musikalen "Leva livet". Musiken var skitbra, men handlingen var ibland ganska lam. Dock fanns det några män i uppsättningen som fick agera ögongodis under föreställningen och detta gjorde allt mycket bättre. :) Jesus, vilka röster vissa av musikalartisterna hade! Det var så att håret på armarna ställde sig och dansade med varandra mest hela tiden, haha. Jag vill också vara med i en riktig musikal, det har varit en dröm för mig sedan jag var kanske femton år och såg Fame på Oscarsteatern. En annan dröm är att sjunga och spela gitarr i ett tomt och ekande Globen. Varför inte ett fullsatt Globen tänker man kanske då? Jo, jag har scenskräck. Även om jag har uppträtt inför hundratals människor sedan jag var sex år gammal. Jag vill komma över det så att jag kan åstadkomma lite utav min dröm. I alla fall hitta några att jamma och sjunga covers tillsammans med. Ta tag i ditt liv, kvinna!!
Igår kväll och ikväll var och är jag grymt sugen på att gå ut och dansa samt att titta på folk. Jag har frågat hela min bekantskapskrets, men ingen kan. Så har jag inte varit på Systembolaget heller.. Det får bli en annan helg helt enkelt. Så känns det ofta, att jag måste vänta till andra helger.

Nu ska jag baka något för att sysselsätta mig själv.
Puss & kram, ses på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar