torsdag 27 januari 2011

En bonde i vår by

Denna jobbvecka har flutit på otroligt snabbt. Barnen har varit snälla och mina kollegor likaså. Just nu ser jag på "Sexlingar i familjen ", tänk att få sex barn samtidigt.. Jag förstår inte hur de klara det om jag ska vara ärlig. På förskolan är det en annan sak om man har hand om sex barn på en gång, de är ju minst 2,5 år gamla uppe hos oss och dessutom drillade efter våra regler. Hehe! :)
Imorgon är det fredag och dags för planeringsdag, alltså är vi barnfria imorgon och ska prata allvar och pedagogik. Man behöver såna dagar ibland.. Imorgon ska dessutom Mathilda komma hit efter jobbet - vi ska äta skaldjur, dricka vin och därefter ta oss ut i natten. Det ska bli väldigt mysigt att träffas bara hon och jag, det var väldigt länge sedan. Emelie kan inte följa med eftersom hon jobbar både fredag och lördag, synd för henne. :(

Snart ska jag sova, måste ju vara fit for fight imorgon! :)
Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar