fredag 6 augusti 2010

It's getting closer now

Just nu händer det inte så mycket förutom att fixa inför resan imorgon. Fast igår träffade jag och Emelie Kim och tog en smoothie i caféet nedanför PUB. Vi pratade om allt och bara tog igen tiden som vi ska vara borta nu. Därefter gick vi Drottninggatan upp till Vasastan, där på St Eriksplan slöt Mathilda upp och vi begav oss till Bönor&Bakat - vårt gamla stammishak. Vi satt och försökte komma ihåg alla förälskelser i manliga kändisar vi har haft, rabblade upp en massa 90-talshits, gamla barnprogram osv. Vi skrattade nästan hela tiden, haha! Vi åt ciabatta och till efterrätt deras berömda paj med vaniljsås. Efteråt hade jag ont och var så svullen i magen att jag såg gravid ut, folk trodde säkert det eftersom jag gick där och gned magen, för att få igång cirkulationen, haha!

Idag ska jag färga mammas hår, torka golvet, träna, packa färdigt precis allt, ladda mobil, beställa bussbiljetter och se på film. Lite solning ska jag försöka få in också, hehe. Kvällen kommer att bli galen, så är det alltid kvällen innan vi åker utomlands. Resfeber brukar det kallas, Emelie är värst - fy tusan... Jag brukar skratta konstant åt henne, ont-i-magen-varning faktiskt.

Nu ska jag sätta igång med dagens åtaganden. Puss & kram!

1 kommentar: