måndag 23 augusti 2010

Back to reality...

Mina två veckor på Kreta var alldeles underbara. Jag orkar inte berätta allt, men jag kan sammanfatta resan med sol, 40 grader, strandspan, Gramvousa och Balos, ett kärt återseende, goda drinkar, stek & fräs, fransmän och turkost vatten.

I lördags var jag, Emelie och Mathilda ut på Sommar! och vi hade väldigt roligt. Mathilda mötte mig och Emelie på Cityterminalen efter att vi kommit från Arlanda. Vi åkte direkt hem till oss, snabblagade mat, förade och gick ut därefter. Det var otroligt mycket folk och sjukt snygga män...

Idag började jag jobba igen efter sju veckor semester, snacka om att kasta sig in i verkligheten av skrik, stoj och konfliktlösning. Men det var väldigt roligt att träffa alla kollegor igen. Många av barnen hade vuxit som bara den under sommaren - både mentalt och fysiskt.


Nu kommer några bilder från Kreta! :) Många är ganska osmickrande, haha...










Imorgon kväll kommer några bilder från helgen också.
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar