torsdag 15 april 2010

I like 'em big, I like 'em chunkey...

Idag var jag hos doktorn, gick därefter till Apoteket för att hämta ut mediciner, sedan gick jag och Emelie ned till Fältan och köpte en kjol till mig på H&M. Jag hämtade även min blå klänning (som är blåare i verkligheten) från H&M i spelbutiken som jag beställde i februari - snacka om försenad, men det var det helt klart värt eftersom den satt bäst någonsin och är så grymt fin. I kameran hittade jag även bilder från min födelsedag den 31 mars som jag tänkte lägga upp.



Födelsedagen den 31/3





Imorgon ska jag vara hemma från jobbet också, det är bäst att jag är hemma hela veckan så att jag känner mig frisk och psykiskt bättre till nästa vecka, då jag tar nya tag. Imorgon på eftermiddagen åker vi till Trosa allihopa. Kram och puss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar