onsdag 14 april 2010

Det våras för cykeln..


Idag har jag varit hemma igen. Och ska vara det imorgon också för den delen. Det blev för mycket efter shrinksamtalet igår kväll och samtidigt må dåligt i och med pollenallergin. Imorgon bitti ska jag ringa Gärdets Vårdcentral för att få ett slut på allt det jobbiga nu under pollensäsongen. Mamma kom hem innan lunch dag och var hemma hela dagen - vi satt i solen och bara kopplade av, något som inte har hänt på länge eftersom det har hänt saker hela tiden. Alltså en kvalitetsdag. Dock kan jag inte låta bli att ha dåligt samvete för att jag är hemma från jobbet, men det är något som jag jobbar på. Jag hoppas att de förstod på telefonsvararen imorse att jag inte kommer imorgon heller, då hela avdelningen ska åka till Naturhistoriska.

På fredag, efter jobbet, åker jag och Emelie till Trosa med mamma och hennes kille som har sommarställe där. Där ska jag spendera mycket tid i sommar. Emelie och jag tittar även febrilt runt på nätet efter billiga tvåveckorsresor till Grekland i sommar, det går sådär eftersom vi inte har några pengar än, det kommer...

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar