fredag 29 maj 2009

Trött tjej

Igår var det sista föreställningen av musikalen, som också blev den bästa. Publiken var underbar och då blev vi taggade på att spinna vidare på det vi redan hade. :) Jag är nöjd med min prestation även om jag tappade bort någon replik ibland och sjöng några toner fel, haha!
Lilles bilddagbok hittade jag en massa bilder som hennes päron tagit och jag hade tänkt att lägga upp några här. Till största delen spelade jag fjortis i musikalen och fan vad kul det var! Något ännu roligare var när vi skulle spela upp för ettorna igår och då det finns en fjortis i en av klasserna. HAHA! Hon satt nästan rakt framför där jag stod och tittade snett på oss när vi larvade oss och överdrev hennes beteende. Haha jag dör<3


1 kommentar:

  1. HAHA jag vet vilken etta du menar hahaa!
    Ni var jätteduktiga! PUUUUUSS

    SvaraRadera