torsdag 14 maj 2009

mummaaaa

Det har varit en ganska bra dag idag. :) Kom iväg tidigare än väntat till skolan - tog tåget 07.04 och satt och myste i solen bakom glasrutan. Dagen började med en givande matte c-lektion, den sista innan nationella provet imorgon. Åt lunch hemma hos My och hade därefter scenisk i tre timmar.
Idag var det sista gången vi körde igenom allt i skolans aula. Om två veckor står vi där i Kulturhuset och har vår alldeles egengjorda musikal. :D Jag är så pirrig i brallan av nervositet. Antar att det blir så när man ska sjunga solo inför publik och spela teater för första gången på riktigt.

När jag väl kom hem till stan gick jag från Centralen genom Åhléns till Hötorget och tog bussen därifrån hem. På bussen ringer Emelie och säger att H&M-paketet kommit. Där i fanns en bikiniöverdel som jag hade tänkt att ha i Grekland som vi åker till den 8 juni - två dagar efter studenten. Helt otroligt, jag ser brun ut i den redan nu även om jag aldrig har varit blekare haha! Emelie och jag anmälde oss som funktionärer på P&L idag också, hoppas att vi får tjänsterna bara... Det skulle vara så kul att komma dit utan att behöva betala pengar för det och samtidigt träffa massa gammalt och nytt folk :) En annan sida av festivalen liksom!

<-- bikiniöverdelen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar