lördag 9 maj 2009

relativt händelserik vecka

Vi hade som sagt Bangla-vecka i skolan och på fredagen (igår) hade vi en liten avslutande kulturdag med Bollywoodfilm, Bangladeshisk musik, sariprovning, henna-målning, frågestund och matätning med händerna. Nu ser det ut som att jag har bajs i vänsterhanden, det kommer sitta kvar i två veckor också haha! När vi sa hejdå till Shaheen blev jag lite tårig i ögonen, haha jag är så grymt blödig! Det var helt klart en rolig och mycket givande upplevelse, den här Bangladeshveckan.



Idag åkte jag och Emelie till Fältan och köpte lite smått och gott. Jag köpte wayfarers (kopior såklart!), slingmedel till håret och foundation. Vi två tänker inte på lågkonjunkturen, haha! :) Fint väder är det också, även om det blåser (av min frisyr att döma).




Puss & kram, ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar