fredag 27 februari 2009

Stadsvandring

Helloooo!
Vaknade precis av att mamma ringde mig och sa att doktorn har sportlovsledigt den här veckan, så det blev inget läkarbesök idag. Jag får käka rinexinet jag har hemma och hoppas på att bli lite bättre. Jag känner mig friskare idag, tempen låg lite under min vanliga, så det var ju bra. Jag har lite ont i luftrören fortfarande och det väser när jag andas så något fel måste det ju ändå vara :/
Strax ska jag iallafall göra mig iordning för att åka in till stan och luncha med familjen och faster. Det ska bli så himla mysigt! Jag har inte träffat henne sedan förra våren, tror jag att det var. På bussen in kommer jag tvingas att läsa klart all naturkunskap som jag ska redovisa på måndag. USCH! Inte nog med att man har ett projektarbete om Gustaf V som ska in då, men sånt är väl livet...

Nu ska jag fixa mig lite! Vem vet, jag kanske kommer hem med lite kläder sen :)
Puss & kram

1 kommentar:

  1. patttson, vaddå att jag skriver poetiskt? det är icke icke sant och ah. puss som att inte du skriver poetiskt isåfall?
    du är söt och din blogg i fin

    puss i pilen och poken!
    <3

    SvaraRadera