lördag 28 februari 2009

Nu är det lördag igen.

Idag är det slutspurt vad gäller mitt PA om Gustaf V (även kallad V-Gurra och Tenniskungen). Jag ska reda ut min frågeställning till avhandlingen och göra metoden, sen är jag klar :) FINITO! Jag ska faktiskt köpa mig en bukett blommor när jag är färdig bara för att få mig själv att må bra igen efter allt slit. Egentligen har jag bara mig själv att skylla eftersom jag började väldigt sent att på allvar skriva arbetet, men så blir det när man varken får deadlines eller press på sig.

Igår var en trevlig dag. Mådde som sagt mycket bättre men har fortfarande kvar lite kramper i bröstet. Lunchen med faster, syster och mamma var jättemysig även om vi åt på Waynes i Miobutiken på Sveavägen bland ett tjugotal barn mellan 1-2 år som hade kolik och diverse besvär. Men det var roligt att träffa faster Inger igen efter så lång tid.
Sen så följde jag med till mammas jobb, hjälpte henne att fördriva tiden och läste klart all naturkunskap som jag ska ha prov på på måndag.
Väl hemma i Haninge köpte jag mörkblå denimleggings som de flesta redan har, men jag ville faktiskt också >.<

Nu är det plugg som gäller!

1 kommentar: